Friday, November 26, 2010

..

okay ni dah paper ketiga aku jawab . agak mencabar sikit soklan die. tp alhamdulillah.ok je kot. aku da buat yang the best yang aku mmpoo. sume ayat power dah kuar dalam otak utk dimuatkan didalam kertas jawapan.
kini yang mampu aku lakukan ialah tawakal dan usaha lebih lagi utk 3 paper last ni. even da kuar senarai tampal utk subjek ukur, meknik bahan n aljabar, (grade so so je) tp aku takkan patah smgt utk berjuang smpai fluid nti.hhehe

right now? aku nak relaxx sikit. sebab nk release tnsion skit. and next paper is english which not require much revise effort kot. just hafal bntuk soklan n jawapan utk soklan graph. thatss all.haa. esok, sabtu ade wedding pakcik sedara aku. and guess wht, aku jd performer esok. nyanyi nyanyi thing.haa. excited sikit bile dgr pasal nyanyi nih..hahah

sblom jawab soklan etika td, aku mcm a bit tension skiit.tak tau napa. specifically, aku terlebih sensitif pada time tu.cepat terasa dgn perli kwn2. ntah la.mmg hangit gak la satu bdn bila die ckp itu ini. tp sabar jela..perasaan je kot. xkan nk bertumbuk ngan kawan sndiri plak kan. nak taknak, iyakan aje lerr.

lagi satu, die mmg berubah skrang. absolutely. kadaang2 rasa cm x adil plak dilakukan cmtu kan. tp ape nk buat , kalau pikir2 blk, aku msti buat bnde yang same mcm yg die buat kalau aku kat tmpat si dia. hmm..
memek pun ade ckp skali aritu, die tak rasa pape bila lihaat gmbar ber enam tuh. kosong. just tinggal kenangan. now sumee dah ade life msing2, ade kekasih msing2 utk ditatang. xkan nk ikut punggung kawan plak kan.....hmmm

my life is always sucks in love. always. xtau kat mana silapnya. selalu ada kegagalan. apa yg aku harapkan skrg ni, supaya relationship aku ngan 21 tuh smkin kukuh smpai bila2...apa yg boleh aku nyatakan disini ialah aku mengenali die through facebook. die agak comel. in fact memang comel.haha. ternyata usaha aku utk mendekatinya berhasil. die yang start kol2 aku. kesian lak kan. cm x gentlemen lak.hhaha..ok pasni aku kol die plak ea.haaa.wlaupun jarak umo berbeza 2 taun je, namun apa yg dpt aku katakan kat cni, ADA AKU KESAH? hee. umo tak mhalang cinta utk berputik ok!hahaa. tp tu terlalu awal dlm mengadili perkenalan aku dan die. baru kenal 3 minggu cmtu. lek luuuuuuu..! haha

guys gtg. nk fb lak.hee :))

No comments:

Post a Comment